„Erasmusă” cu dor de casă

1 decembrie

Posted on: Joi decembrie 6 2007

O zi foarte plina pentru mine. Sa o luam metodic:

Am fost la Bruges la Snow&Ice Sculpture Festival cu Anna si Gabriela. Mai pe romaneste, am vazut o expo super misto de sculpturi in gheata. Mi-a ţâţâit fundul de n-am stiut ce-i cu mine in cortul unde se tinea expo cu pricina si, pentru prima oara de cand sunt aici, mi-a fost cald cand am iesit la aer. Am stat la o coada infernala si-am platit 9 euro, dar a meritat. M-am calcat in picioare cu niste copii de 4-5 ani sa ne dam pe toboganele de gheata, am facut o grama’ de poze si m-am simtit ca un copil. As atasa poze (le-am si redimensionat special) daca-as stii cum.


Apoi am fost acasa la Gabriela (romanca ce a terminat tot FJSCu’, a facut Erasmus tot la IHECS si apoi masterul acolo, iar acum si-a gasit un job misto si ramane prin Bruxelles), unde s-a dat adunarea de romani. Au mai venit amici de-ai ei romani si am pus de-un cartof copt cu unt si cascaval ras (imi ploua in gura cand imi amintesc) si de-o discutie nuantata. Ce bine m-am simtit sa vorbesc romaneste toata seara… Si aici as pune poze, daca ma invatat Constantin.

Apoi am fost cu Anna in Nua’s, un bar pe care-l frecventam noi de cand ne-am inhaitat cu o gasca de americani care lucreaza pentru NATO.  Ce smechera ma simt ca suntem prietene cu ditai’ gasca de soldati americani musculosi si sarmanti, care ne trateaza ca pe niste printese si danseaza demential. E chiar misto sa te simti super protejata oriunde ai iesi, stiind ca nu se va mai lua nimeni de tine niciodata si poti purta conversatii chiar placute cu oameni, spun eu, dezinteresati. Oricum, gasca asta e magnet de gagici, dar eu si Anna suntem printre favorite si ne bucuram ca niste gaste proaste ca suntem in centrul atentiei de cate ori iesim. La urma urmei, si ea, la fel ca mine, are nevoie de admiratia cuiva, nimic mai mult. Si cat timp gasim asta, ne distram, ne facem prieteni si suntem si safe, atunci care sa fie baiu’?

Apoi am venit acasa si mi-am promis sa scriu un post chiar haios despre ce zi faina am avut, dar m-am luat cu altele si acum pare totul atat de indepartat incat zici ca povestesc de anul trecut. Normal ca nu-s in stare sa fac mai mult decat sa insiruiesc niste fapte.

Lasă un comentariu

a

decembrie 2007
L M M J V S D
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31