„Erasmusă” cu dor de casă

My biggest love

Posted on: Joi Iunie 18 2009

Mă cunoştea atât de bine. Şi eu pe el. Îi simţeam zilnic mirosul şi îi ştiam toanele. Ştiţi şi voi că secretul e să te prinzi când să îl ignori şi când să-l laşi în pace, când să îi vorbeşti şi când să act, iar eu chiar reuşeam. Îl cunoşteam la modul la care se cunosc oamenii în timp, treptat, construit, săpat, fără vulcanism, pasiuni şi alte frivolităţi. De asta cred că nu ne-am rupt niciodată unul de altul, un cordon prea trainic şi prea puternic ne lega outside everything.

Deşi l-am părăsit de peste un an, mă gândesc mereu la el. Tot la câteva luni mă revolt pe oricine altcineva şi îl vreau înapoi. Mă dau cu dosul de asfalt ca un copil răzgâiat şi mă miorlăi că vreau la el ACUM! Şi nu ştiu cum se face că, la tot 2-3-4 luni, mă întorc cumva la el. Găsesc eu un pretext, un prilej, vreun event, ceva, numai să ajung înapoi acolo.

De obicei ne vedem pe fugă, fiindcă ăsta e preţul pe care trebuie să îl plătesc pentru a petrece împreună: multă muncă. Dar când neregăsim în sfârşit singuri, doar noi doi, ca pe vremuri, ceva atât de familiar mă învăluie încât toată planeta e din nou bună şi am un feeling de back home aşa puternic încât pierd noţiunea timpului, like an addict.

Plec deseori dezarmată şi îmi aduc aminte cu ce lacrimi de crocodil în ochi l-am părăsit fără să mă uit în urmă. Şi retrăiesc aceeaşi plecare nesigură, convinsă că nu s-a terminat aici, măcinată de nevoia de a o rupe la fugă şi de cea de a mă-ntoarce nebuneşte din drum.

Uneori, când mă gândesc la noi, mă întreb dacă ar fi funcţionat să fi rămas împreună. Dar îmi place să trăiesc iubiri imposibile,

passionate enough, chiar şi cu my biggest love: Bruxelles.

Şi mi-e foarte dor să mă trezesc dimineaţa şi să ies pe poartă ca să îl văd în faţa ochilor exact aşa, cum mi-l amintesc eu:

Lasă un răspuns

a

Iunie 2009
L M M M V S D
« Mai   Iul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
